APs strategiske valgkampstrategi - historiefortelling!!! ...

Ikke overraskende nok kommer APs s valgkampstrategi til syne etter hvert – samt ikke minst de samarbeidspartnere og PR-rådgivere som benyttes f eks Jan Erik Larsen i lobby- og pr byrået First House – som ble intervjuet i Aftenposten sist lørdag. Det må også tillegges at denne Larsen har tidligere selvfølgelig også vært nær medarbeider til Jens Stoltenberg. ( Partner og seniorrådgiver i rådgivningsselskapet First House. Tidligere statssekretær for statsminister Jens Stoltenberg (Ap) og spesialrådgiver i Arbeiderpartiet. Larsen har vært redaktør i flere aviser og konsernredaktør i A-pressen ).
Videre at i forbindelse med Arendals-uken med politikk og utspørring av partiene og dere politiske ledere – så var First House en hovedsponsor! Kan man egentlig bestille og sørge for en bedre PR-løsning for et enkelt parti i en valgkamp??? Vel vel – en mer direkte forklaring på hva politisk korrupsjon kan vise seg være – nei det har man ikke! For øvrig er det derfor viktig også å vise til følgende som Redaktør Gunnar Stavrum viser til – som aksentuerer en del reelle fakta rundt dette – bl a følgende -

•De rødgrønne har styrt i åtte år med rent flertall og et økonomisk handlingsrom ingen andre har hatt.
•Likevel har Norge en internasjonalt sett dårlig skole, ingen universiteter på verdens topp 100-liste (!), dårlige veier og lange helsekøer.
•Oljepengene brukes til drift av verdens dyreste sykelønnsordning og stadig flere på uføretrygd – og ikke på investeringer for fremtiden.
•Vi har også en offentlig sektor hvor den ene hånden ikke vet hva den andre gjør, og hvor politiske vedtak ikke blir satt ut i livet (grundig dokumentert i Gjørv-kommisjonen).

Dette er det derfor god grunn å merke seg!

Her er linken; Strategisk historiefortelling

Vist 169 ganger. Følges av 1 person.
Annonse